ذخیره‌سازی و نگهداری غلات

 زمین شرکت سرمایه‌گذاری عمرانی و بازرگانی بین‌المللی صادرات و واردات طــــوســــا به متراژ حدود ۲۶ هزار متر مربع، واقع در کیلومتر ۷/۸ جاده سنگ‌بست–ابروان، جنب ایستگاه راه‌آهن شهید مطهری در ۴۰ کیلومتری شرق مشهد و در جاده فریمان–مشهد می‌باشد.

این شرکت با دارا بودن ۳ عدد سیلوی فلزی مکانیزه تمام ایستاده به ظرفیت ۱۷.۵۰۰ تن، ساخت کشور کانادا (دارای امکان اختلاط گندم، کنترل حرارت و رطوبت گندم، کنترل و مبارزه با آفات انباری و همچنین عملیات بوجاری) در موقعیت ویژه ایستگاه شهید مطهری و نیز نزدیکی به ایستگاه مزبور و عبور ریل از سایت (که امکان اتصال آن با خط فرعی به مجموعه سایت وجود داشته و مجوزات آن اخذ گردیده است) و وجود جاده آسفالته، موقعیت ارزنده‌ای به زمین و مستحدثات این شرکت بخشیده است.

این شرکت در راستای توسعه فعالیت‌های خود، هم‌اینک در صدد تکمیل خطوط ریلی موجود در سایت و نیز تکمیل مخازن سوخت خود می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته سایت شرکت سرمایه‌گذاری عمرانی و بازرگانی بین‌المللی صادرات و واردات طــــوســــا می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: 


۱) آزمایشگاه مجهز که در ارائه گواهی‌های مربوطه تخصص لازم را کسب کرده است.

۲) واقع شدن در مسیر ترانزیت و صادرات و واردات ریلی استان از مقصد کشورهای CIS و افغانستان

۳) وجود جاده آسفالته که حمل و نقل زمینی را تسهیل می‌کند.


شایان ذکر است عملکرد مطلوب این شرکت در حوزه ذخیره‌سازی غلات، منجر به انعقاد قراردادهای متناوب با شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ گردیده است.

دکمه بازگشت به بالا
بستن